În data de 30.09.2024 echipa de proiect PROASIG a deschis Centrul de Servicii – Cluj Napoca, al doilea Centrul de Servicii al proiectului PROASIG după cel deschis în Municipiul București
Locația centrelor de servicii proasig
serviciile și informațiile oferite prin centrele proasig
Centrele PROASIG oferă informații si asistență în chestiuni ce țin de :
1. drepturile si obligațiile reieșite din Legea Dialogului Social;
2. drepturile si obligațiile care deriva din legislația muncii;
3. Contract Colectiv de Muncă Sectorial;
4. orice alte chestiuni ce țin de îmbunătățirea și modernizarea dialogul social.
Modalitatea de adresare a solicitărilor
Beneficiarii serviciilor prestate în cele două Centre de Servicii sunt angajații din companiile ce activează în industria de asigurări, ce doresc informare și/sau suport în activitatea curentă.
Aceștia pot solicita suportul echipei PROASIG, fie prin email la adresa office@piar.ro, fie prin accesarea formularului de contact https://piar.ro/contact/ existent pe pagina de internet a Patronatului Industriei Asigurărilor din România.